KRKONOŠE SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO STŘEDNÍ MORAVA JIŽNÍ MORAVA VYSOČINA VÝCHODNÍ ČECHY ČESKÝ RÁJ ČESKÝ SEVER SEVEROZÁPADNÍ ČECHY ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ PLZEŇSKO ŠUMAVA JIŽNÍ ČECHY PRAHA OKOLÍ PRAHY PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY
ORLICKÉ HORY A PODORLICKO
  Dopravní přístupnost
Informační centra
Města a obce
Osobnosti a rodáci
Destinační management
 
Příroda a její ochrana
  CHKO ORLICKÉ HORY
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
 
Kultura, zábava, sport
  Kultura a zábava
Sport a relaxace
Zimní sporty
Katalog KUDY Z NUDY
Aktivní dovolená
 
Památky a zajímavosti
  Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
 
Turistika a volný čas
  Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
 
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Lázeňské domy a sanatoria
Lázeňská procedura
Přírodní léčivé zdroje
 
Kongresová turistika
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
 
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
 
Království perníku

Domácí cestovní ruch hledá své logo, svůj slogan a svého maskota

Praha, 20.4.2009 - Navrhovat nejhezčí logo, zvukomalebný slogan a nejsympatičtějšího maskota může každý v soutěži, kterou vyhlásila agentura CzechTourism. Jedná se o součást realizace projektu "Marketingové aktivity k zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu", jehož cílem je podpořit trávení volného času v naší republice. Návrhy lze podávat do 19. června 2009. Tři vyhodnocené návrhy v každé kategorii získají finanční odměnu.
Soutěž je součástí projektu, který reaguje na dlouhodobé potřeby domácího cestovního ruchu, a to na nezbytnost zvýšení využití potenciálu domácího cestovního ruchu pro růst naší ekonomiky. Obyvatelé Česka stále nedostatečně využívají možností trávení volného času a dovolené v tuzemsku a celková situace se nadále zhoršuje. Analýza potřeb potvrdila, že se tak děje převážně z důvodu neznalosti či podceňování nabídky cestovního ruchu. Proto projekt přináší systémotvorný prvek pro podporu rozvoje domácího cestovního ruchu v podobě vytvoření jeho brandu, jako integračního poznávacího znamení pro cestování po republice. "Očekáváme, že dojde ke zvýšení povědomí o možnostech domácího cestovního ruchu u všech skupin tak, aby byl podnícen jejich zájem více cestovat a trávit volný čas v tuzemsku", konstatuje Rostislav Vondruška, ředitel agentury CzechTourism.
CzechTourism očekává, že soutěž zaujme každého, v jehož srdci je místo pro cestování po tuzemsku, ale především grafiky a studenty grafických škol či reklamní textaře. "Velká očekávání máme od návrhů maskota, který by se měl stát ikonou domácího cestování, měl by se stát průvodcem po zajímavostech, měl by být milý a sympatický většině našich obyvatel", vysvětluje Petr Kratochvíl, odborný garant projektu.
Podrobné podmínky soutěže jsou k dispozici na http://www.czechtourism.cz/?menu=3&mitem=024&show=063
Projekt "Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu" je spolufinancován z prostředků Evropské unie v rámci Integrovaného operačního programu.
Více informací:
Ing. Petr Kratochvíl
odborný garant projektu
ČCCR - CzechTourism
tel.: 221580407
e-mail: kratochvil@czechtourism.cz
Zveřejněno 28.04.2009 v 10:20 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
Regiony a oblasti ČR
  Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR
 
Vyhledávání
  Vyhledávací centrum
Rejstřík oblasti
Databanka akcí
 
ZPRÁVY A AKTUALITY
  Tiskové zprávy
 
Služby pro turisty
  Informační centra
Průvodcovské služby
Tlumočníci a překladatelé
Bankovní služby
Turistický produkt
 
Kalendář akcí oblasti
  Kalendář akcí oblasti
Akce pro děti
Kino, divadlo, výstavy
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Kalendář kongresů, konferencí
Kalendář veletrhů a výstav
 
Folklor a tradice
  Etnografický region
Etnografický subregion
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
 
KLUB ČESKYCH TURISTŮ
  Krajská oblast KČT
Odbor KČT
Turistické odznaky a známky
 
Regionální rozvoj
  Regiony a sdružení
Investiční příležitosti
Průmyslové zóny
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba